Klara, fäärdiga, gå!!

Ja då var det över, jul och nyår.
Nu är det bara en sak kvar att se fram emot, RESAN! imorn är det bara tre veckor kvar.
Sen var det detdär med att fylla år också, men äsch det är väl inget att se fram emot?

Igår åkte jag och Maggie till Sågmyra och lager 157, där fyndade jag två par jeans á 90kr st och ett skärp.
Efter vi varit i Sågmyra åkte vi till Borlänge för att äta en bit mat tillsammans med Maggies kompis Erika.
Vi hade tjatat om att äta thaimat i en hel vecka så vi bestämde oss för att äntligen äta det, men när vi fick se prislistan så blev vi för snåla och åkte till Burgerking istället. (minst lika gott som thai)

När klockan närmade sig 18 så började både jag och Maggie känna oss trötta så vi åkte hem till stugan där vi eldade lite i den öppna kaminen och drack lite öl och kikade på Sagan Om Konungens Återkomst.

Idag har vi inte gjort spec mycket, började med att sova bort hela dagen, sen åkte vi hem till valbo där vi blev bjudna på middag av mor&far.
Kvällen har spenderats framför tvn tittandes på hockey.

Hejs!




Kommentarer
Postat av: Maggie

Vilken fin bild JAG har tagit på stugan ;)

2009-01-03 @ 23:10:17
URL: http://maggiehannu.blogspot.com
Postat av: Kim

Jävla skit match!

2009-01-06 @ 20:34:39
URL: http://www.kimlidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0