Badminton, träning och beach -09..

 Idag var jag och tränade badminton och gym med Kim, (självklart så vann jag ;) ) det var skönt att få röra lite på sig.
Det blir förhoppningsvis träning imorgon också, Kim vill nog ha revanch (?).

Jag har varit och tagit första sprutan av två för hepatit A och B. Det var alldeles för dyrt.. Men det är väl lika bra att ta den så har man det gjort.

Imorgon åker jag tillbaka till sundsvall igen, men först har jag en del ärenden att uträtta så jag åker nog inte förrns mot kvällningen.

För övrigt så är det bara 19, snart 18 dagar kvar tills vi åker. Åh det är ju alldeles snart.
Det ska bli så jäkla skönt att slippa denna kyla och framför allt; vårslasket som närmar sig.

Jag ska tänka på er här hemma när ni håller på och skrapar rutorna och skottar snö och går runt i tjocka vinterkläder, då jag ligger på stranden och lapar sol.

Adjö så länge!



Kommentarer
Postat av: Katja

Fy fan vad jag är aaavis! Jag vill också! :P

2009-01-07 @ 23:25:48
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Jag

Nu har jag lagt till en länk till dig ;)

2009-01-09 @ 09:27:17
URL: http://maggiehannu.blogspot.com
Postat av: Kim

Inte lika roligt att blogga efter storförlust va? va,va,va,va,va,va? ;)

2009-01-11 @ 13:05:53
URL: http://www.kimlidberg.se
Postat av: Maria

Tjena lillkillen, hoppas ni får det toppen downunder! Önskar er en toppenresa! Kom ihåg att skicka vykort till ett fruset Sverige!

PS: Det går bra för Brynäs nu va? ;) Muahahaha

2009-01-16 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0