Truckkort

Denna vecka har jag spenderat i Borlänge på truckkurs och idag hade vi uppkörning.
Det var väl inga större svårigheter, dock tror jag nog att jag behöver träna lite och få in lite bättre kännsla för hur man kör innan jag törs erkänna att jag är truckförare.

Jag klarade iaf uppkörningen och teoriprovet som vi skrev i början av veckan hade jag alla rätt på.
vi skulle egentligen haft vår uppkörning som imorgon istället men enligt vår instruktör så va vi så duktiga så han tidigarelade uppkörningen så att vi kunde få ta helg tidigare. Det va snällt av honom :)

Nej nu ska jag ta och göra någonting nyttigt med den här kvällen, hade bra!

Hejs!



Kommentarer
Postat av: Maggie

Vad du är duktig min karl ;)

2008-12-18 @ 16:44:57
URL: http://maggiehannu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0