Jul ... Nyår

Jaha, då var den här julen över då.. Skönt måste jag säga. Det är alldeles för överreklamerat med jul, julklappar hit och julpyssel dit. äh det kan jag gott och väl vara utan.
Denna jul spenderade jag i Sundsvall tillsammans med Maggie, Eva och Markus.

Nyår då, vad ska ni hitta på då?
Vi hade tänkt att bli hemma och äta lite god mat och dricka gott tillsammans med Matte & Malin, och om jag får som jag vill så ska vi skjuta lite raketer.

Idag har jag (med lite hjälp av mor&far) tömt ur mitt förråd, där hade denhär fina soffan och bokhyllan (se bild) stått och samlat damm ett tag.

Hejs.





Kommentarer
Postat av: Katja

AAAAAAAAAAAAAAAAH! ÄLSKAR SOFFAN!

Har DEN stått och samlat damm?! Va FAN?!

2008-12-29 @ 23:49:24
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0