God morgon..

Skulle man kunna säga, för idag är det fredag! och det innebär att maggie kommer hit.
Vi ska fira jul tillsammans med mor&far på lördag, för jag åker upp till sundsvall på söndag och blir där över julhelgen.
Sen så ska vi väl ev ta och tömma lite ur mitt förråd.

I övrigt kommer det nog att bli en relativt lugn helg, för mig iaf.

Jag skulle egentligen på möte på ams på måndag men dom ringde nyss och ombokade det, till 14 januari (!)
Fast jag tycker bara att det är skönt att slippa gå dit. För det finns faktiskt ingen anledning för mig att gå dit.. Förutom för att få a-kassa såklart..

Har ni köpt nå juklappar än? Det ska jag iväg och göra nu..

Hade bra!

Hejs!




Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Erik!

hittade just din blogg. Tippan och jag har varit i stugan idag. Perfekt dag -5 och SOL, nu har det vänt, mörkret är på väg bort och om 6 månader är det midsommarafton, och då kommer ni snart hem!!!

Eva "svärmor"

2008-12-21 @ 14:06:09
URL: http://evastradgard.blogspot.com
Postat av: Jimpzon

Bloggn0bb3 =D

2008-12-23 @ 14:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0